Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakori kérdések

TOP KÉRDÉS

1. Termékeket rendeltem a webáruházról. Várhatóan mikor vehetem át / kapom meg őket?
A rendelésnél minden termék esetén kiírjuk a raktári állapotát. Ezen információ alapján ki tudod számolni, hogy várhatóan mikor áll összes a csomagod. Amennyiben a várható időn belül nem sikerült beszereznünk valamilyen terméket, ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot. Minden termék beérkezését (átutalás esetén a pénz beérkezését) megvárjuk, majd ezt követően készítjük össze a csomagodat.

Üzletünkben történő személyes átvétel esetén a csomag átvételéről külön e-mailt küldünk. Ha még nem kaptál ilyen értesítőt, akkor ne indulj el! Kiszállítás esetén értesítőt is küldünk amikor átadjuk a futárnak a csomagot. A kiszállítás további részleteiről a GLS Futárszolgálat fog e-mailben és SMS-ben értesíteni.

2. Leadtam már a rendelésem, de szeretnék rajta módosítani. Mi a teendő ilyenkor?
A legcélravezetőbb, ha a lehető legrövidebb időn belül felhívod ügyfélszolgálatunkat. Kérésed alapján kollégáink szívesen elvégeznek bármilyen módosítást a rendeléseden, legyen az fizetési mód változtatás, további termékek vásárlása vagy meglévők törlése. Mindaddig tudunk módosítani a rendeléseden, amíg a csomagod el nem hagyja a raktárunkat. Munkaidőn kívül e-mailen tudsz elérni minket. A tárgy mezőben kérjük jelezd egyértelműen a módosítási szándékodat (pl. "rendelés módosítás").

3. Kinéztem termékeket az interneten. Meg kell rendelnem őket vagy a budapesti üzletben is megvásárolhatóak?
Webáruházunk kínálata bővebb, mint a üzletünké. Az üzletünkben a legnépszerűbb termékek kaphatóak. A webáruház kategória és termék oldalán feltüntetett készlet információk tájékoztató jellegűek. Ha a terméknél azt látod, hogy „Raktáron”, akkor az adott terméket üzletünkben tartjuk, de lehetséges hogy elfogyott (mindig érdeklődj telefonon). Ha a terméknél azt látod, hogy „Külső raktáron 2-4 munkanap" akkor a  termékeket csak megrendelés után szállítjuk üzletünkbe az importőrtől. Személyes vásárlás előtt MINDIG érdeklődj telefonon a pontos készletről. 

4. Vásárolnék az üzletben, vagy személyesen átvenném az előre megrendelt termékeket. Hol és mikor tehetem ezt meg?
Budapest üzletünk nyitvatartására és elhelyezkedésére vonatkozó információkat a következő oldalon találod meg: Üzletünk és Nyitvatartás.

5. A termékek ára az üzletben megegyezik a webáruházban található árral?
Nem. Webáruházunk árai eltérhetnek az üzletben találhatóktól. Csak internetes vásárlás esetén tudjuk biztosítani az online árat.

7. Előre szeretnék fizetni, de mi lesz akkor, ha valamelyik rendelt terméket mégsem tudjátok beszerezni?

E miatt nem kell aggódnod, mivel ilyen esetben azonnal visszafizetjük neked a hiányzó termékek árát.

9. Csak interneten keresztül lehet rendelni?
Ügyfélszolgálatunk telefonon és e-mailen is fogad rendeléseket. A készleten lévő termékek pedig megvásárolhatóak személyesen budapesti üzletünkben.

10. Hiánytalanul megkaptam a termékeket, de valamelyik nem tetszik. Mi ilyenkor a teendő?
Ha kiszállítást kértél, akkor a csomag átvétele után 14 napon belül visszaküldheted a termékeket. További tudnivalókat a vásárlási feltételeink elállás fejezetében találsz.

11. Átvettem a termékeket, de nem azt kaptam, amit rendeltem vagy szállítás közben megsérült valamelyik termék. Mi ilyenkor a teendő?
Első körben kérjük, ellenőrizd le a rendelés feladása után küldött visszaigazoló e-mailünket. Amennyiben ehhez képest eltérést tapasztalsz, akkor minél hamarabb vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Hogy legyen írásos nyoma a bejelentésednek, kérjük írd le mi hiányzik / miből kaptál mást / mi sérült a rendelésből. A kialakult helyzetet a lehető leghamarabb korrigálni fogjuk, és felvesszük veled a kapcsolatot.


I. Bejelentkezés, regisztráció, adatbiztonság
  1. Mire szolgál a regisztráció?
  2. Miért hasznos a hírlevélre feliratkozni?
  3. Hogyan tudok regisztrálni?
  4. Hogyan tudok a későbbiekben belépni az oldalra?
  5. Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
  6. Hogyan módosíthatom a regisztrációkor megadott adataimat?
  7. Hogyan módosíthatom a jelszavamat?
  8. Hol kezelhetem a szállítási címeket?
  9. Hol tudom megtekinteni rendeléseim adatait?
  10. Mi történik az adataimmal?

II. Vásárlás

  1. Lehet-e személyesen vásárolni?
  2. Hogyan zajlik a vásárlás folyamata?
  3. Egyes termékeket miért nem lehet megrendelni?
  4. Mit jelent a termékeknél az "elérhető/nem rendelhető" szó?
  5. Mit tartalmaz a vételár?
  6. Hogyan használjam a kosarat?
  7. Csak a webáruházon keresztül tudok rendelést feladni?
  8. Hogyan kaphatok visszaigazolást a rendelésről?
  9. Mi a teendő, ha hibásan adtam fel a rendelést?

III. Szállítás

  1. Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi a következő lépés?
  2. Milyen szállítási módokat választhatok?
  3. Mennyibe kerül a szállítás?
  4. Mennyi idő alatt történik meg a kiszállítás?
  5. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?
  6. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?

IV. Fizetés

  1. Hogyan tudok fizetni a termékekért?
  2. Mennyire biztonságos a bankkártyás fizetés a barkacsshop.hu oldalán?
  3. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?

V. Vélemények, reklamáció

  1. Hová forduljak, ha észrevételem van a termékekkel vagy a szolgáltatással kapcsolatban?
  2. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?
  3. Milyen garancia érvényes a BarkácsShop.hu termékeire?
  4. Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni?

I. Bejelentkezés, regisztráció, adatbiztonság

1. Mire szolgál a regisztráció?

A barkacsshop.hu webáruház oldalait regisztráció nélkül is megtekintheted. Sőt igény esetén regisztráció nélkül is vásárolhatsz. A regisztráció elsősorban a rendeléshez szükséges adatok rögzítésére szolgál. Számos kényelmi funkció csak ebben az esetben működik. A megadott elérhetőségi adatok biztosítják, hogy a rendelés állapotáról tájékoztassunk, probléma esetén pedig gyorsan fel tudjuk Veled venni a kapcsolatot. A regisztrációval a vásárlás kényelmesebbé válik, hiszen adataidat nem kell újra meg újra megadnod, illetve a bejelentkezést követően számos egyéb hasznos funkció (rendelések megtekintése, kedvencek lementése, barkácspontok gyűjtése stb.) is elérhető.

2. Miért hasznos a hírlevélre feliratkozni?

Leginkább azért, mert a hírlevelünkön keresztül elsőként tájékozódhatsz nyereményjátékainkról, új termékeinkről, általunk nyújtott kedvezményekről.

3. Hogyan tudok regisztrálni?

Kattints a fejlécben található „Belépés” gombra. Regisztráció esetén alap- és belépési adatok megadása szükséges. Az e-mail címed egyben a felhasználóneved is. Az adatok kitöltését követően nyilatkozhatsz arról is, hogy szeretnél-e hírlevelünkre feliratkozni.

4. Hogyan tudok a későbbiekben belépni az oldalra?

Ha már regisztrált vásárló vagy, és szeretnél bejelentkezni, kattints a fejlécben található „Belépés” gombra, majd az emailes bejelentkezés blokknál add meg a regisztrációkor megadott e-mail címed és jelszavad, majd kattints rá a „Belépés” gombra.

5. Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Klikkelj a fejlécben található „Belépés” gombra, majd a jelszó beviteli mező bal alsó sarkában az „Elfelejtettem a jelszavam!” linkre. E-mail címed megadása után felhasználói fiókodhoz biztonsági okokból új jelszót generálunk, melyet e-mailen továbbítunk Neked. Ezt követően régi jelszavadat már nem használhatod. Amennyiben szeretnél újra egy könnyebben megjegyezhető jelszót használni, akkor javasoljuk, hogy a generált jelszavadat változtasd meg a belépést követően. Ha nem érkezik meg a jelszó emlékeztetőt, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, és segítünk.

6. Hogyan módosíthatom a regisztrációkor megadott adataimat?

Amennyiben módosítani szeretnéd adataidat, először lépj be az oldalunkra. Ezt követően megjelenik fent egy lenyíló menü „Üdvözlünk...” szöveggel. Állj rá az egérrel a menüpontra, és kattints a „Fiókom adatai” lenyíló menüpontra. A módosítandó adat jellegének függvényében válaszd ki a megjelenő műveletek között a neked megfelelőt.

7. Hogyan módosíthatom a jelszavamat?

Köved a 6-os pontnál leírtakat, és válaszd a „Jelszócsere” opciót.

8. Hol kezelhetem a szállítási címeket?

Köved a 6-os pontnál leírtakat, és válaszd a „Címadatok módosítása” opciót.

9. Hol tudom megtekinteni rendeléseim adatait?

Köved a 6-os pontnál leírtakat, és válaszd a „Korábbi rendelések” opciót.

10. Mi történik az adataimmal?

Személyes adataidat, melyet a regisztráció során megadtál, és amelyek a vásárlás során jutnak a barkacsshop.hu birtokába rögzítjük, azokat titkosan kezeljük. Az adatvédelmi nyilatkozat oldalon erről részletesebben is tájékozódhatsz.

II: Vásárlás

1. Lehet-e személyesen vásárolni?

Webáruházunkban található termékek egy részét üzletünkben is megtalálod. Amennyiben nem szeretsz interneten vásárolni, budapesti üzletünkben (1119 Budapest, Etele út 32.) meglátogathatsz minket személyesen is. Indulás előtt kérjük érdeklődj elérhetőségeink egyikén a pontos raktárkészletről.

2. Hogyan zajlik a vásárlás folyamata?

A vásárlás lépései a következők:

  1. A vásárolni kívánt terméke(ke)t helyezd a kosárba a „Kosárba rakom” gomb segítségével. A kategória oldalon mozgasd az egeret a szóban forgó termék felé. Ilyenkor megjelenik a „Kosárba” gomb. A kinézett terméket a részletes termék oldalon is kosárba helyezheted. Add meg a kívánt mennyiség, majd nyomj rá a „Kosárba rakom” gombra.
  2. Az oldal fejléc részében található „Kosár” grafikára állva leellenőrizheted a kosár tartalmát. Szükség esetén módosíthatod a kosárban lévő termékek mennyiségét, illetve törölheted a felesleges termékeket, ha rákattintasz ugyanerre a grafikára vagy a Kosár gombra. A rendelt termékek listájának véglegesítését követően a „Pénztár” gomb megnyomásával kezdeményezheted a tényleges megrendelést.
  3. A rendelés feladásának 1. lépésében az elérhetőségeidet kell megadnod (név, e-mail cím, telefonszám). Regisztrált és belejentkezett felhasználóinknak ezek az adatok autómatikus ki vannak töltve. A „Tovább” gomb megnyomásával folytathatod a rendelés folyamatát.
  4. A 2. lépésben a szállítási módot tudod kiválasztani, majd használd a „Tovább" gombot.
  5. A 3. lépésben válaszd ki a fizetési módot, igény szerint érvényesíts a barkácspontjaidat vagy kuponodat, és add meg a számlázási adatokat. Ügyelj az adatok pontos megadására mert ügyviteli rendszerünk a számlát ezek alapján fogja kiállítani. Ha kész vagy kattints ismét a „Tovább" gombra.
  6. A 4. lépésben az Összegzéssel találkozol. Adategyeztetés céljából az oldalon megjelennek a rendelt termékek, és a rendelés folyamán megadott összes adat. A „MEGRENDELÉS” gomb megnyomásával véglegesítheted a rendelést. Amennyiben a megjelenített adatokban hibát fedezel fel, akkor használt a rendelési lépés mellett található „Módosít" gombot! Ha szeretnél megjegyzést hagyni rendelésedhez, akkor azt itt megteheted.
  7. Bankkártyás fizetés esetén a bankkártya adatok megadásával biztonságos kommunikációs csatornán keresztül kezdeményezheted a kártyás fizetés végrehajtását.
  8. A rendelés sikeres rögzítése esetén megjelenik a köszönő oldal.

Erről részletesebben a vásárlási feltételek oldalon is olvashatsz.

3. Egyes termékeket miért nem lehet megrendelni?

Amennyiben egy adott termék beszállítói készlete kifogyott, de valószínűsíthetően a közeljövőben újra rendelhető lesz, akkor munkatársaink a terméket nem rendelhetővé teszik (Kifutott).

4. Mit jelent a termékeknél a raktáron, külső raktáron, nincs készleten státusz?

Raktáron - A terméket tartjuk üzletünkben, de előfordulhat hogy a rendelt mennyiségben nincs készleten. Készleteltérés hiányában azonnal szállítható raktáronból. Személyes vásárlás előtt MINDIG érdeklődjön telefonon a pontos készletről. 

Külső raktáron - A feltüntetett időn belül várhatóan beszerezzük, és utána azonnal szállítjuk az adott terméket.
Nincs készleten - A termék hiánycikk és egyelőre nem rendelhető. Belátható időn belül nem tudjuk beszerezni, de elképzelhető, hogy a jövőben újra elérhető lesz.

5. Mit tartalmaz a vételár?

Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, melyek tartalmazzák az ÁFA-t, de nem tartalmazzák a szállítási költséget.

6. Hogyan használjam a kosarat?

Amennyiben szeretnél egy terméket megvásárolni, a kategória és a termék oldalon található „Kosárba rakom” gombra kattintva a virtuális bevásárló kosárba helyezheted a kívánt árut. A kosárba rakás tényét egy üzenet jelzi.

7. Csak a webáruházon keresztül tudok rendelést leadni?

Rendeléseket elsősorban elektronikus úton, vagyis interneten keresztül lehet leadni a www.barkacsshop.hu webáruházban, de elfogadunk e-mailen vagy telefonon leadott rendelést is.

8. Hogyan kapok visszaigazolást a rendelésről?

A rendelés feladása után egy automatikus értesítőt küldünk, mely tartalmazza a rendelés adatait, és további tájékoztató jellegű információkat. Amennyiben megkaptad ezt az értesítőt, ez azt jelenti, hogy a rendelés sikeresen rögzült, és a feldolgozása folyamatban van. Amennyiben ez az értesítő 2 órán belül nem érkezik meg, akkor kérjük, hogy értesítsd erről ügyfélszolgálatunkat. A rendelésed státuszáról folyamatosan küldünk ki értesítőt:

  • Ha rendelésed elkezdtük összekészíteni
  • Ha rendelésed átadtuk kiszállítás céljából partnerünknek
  • Ha rendelésed átvehető budapesti üzletünkben
  • Ha rendelésed beszerzését elkezdtük

10. Mi a teendő, ha hibásan adtam fel a rendelést?

Amennyiben rendelésedet már továbbítottad felénk, és a megadott adatokban hibát fedezel fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A rendelésedet azonnal tudjuk módosítani az igényednek megfelelően, ha még nem adtuk át kiszállítás céljából partnerünknek.

III: Szállítás

1. Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi a következő lépés?

A hozzánk beérkezett rendeléseket automatikusan visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatunk Téged.

2. Milyen szállítási módokat választhatok?

1) Személyes átvétel budapesti üzletünkben: Értékhatártól függetlenül a legolcsóbb megoldás, hiszen ingyenes.

2) Futárszolgálat (házhozszállítás): Házhozszállítás választása esetén biztosítania kell, hogy a kiszállítási idő (8-17 óra) alatt elérhető legyén, vagy valaki más át tudja venni a csomagot.

szállításról részletes információt az itt megjelölt oldalon találsz.

3. Mennyibe kerül a szállítás?

Az aktuális szállítási díjakról itt tájékozódhatsz: Szállítási díjak

4. Mennyi idő alatt történik meg a kiszállítás?

Ha minden rendelt termék raktáron van, akkor jellemzően 1 munkanap, de pl: egy 100 tételes csavarrendelés esetén az összekészítési idő jelentősen megnő, így a szállítás is csúszhat.
Csomagzárás 11:00 órakor történik. Ez előtt leadott rendeléseket, ha a rendelt termékek raktáron vannak a kívánt mennyiségben, akkor várhatóan már a következő munkanapon leszállítjuk a termékeket.

5. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?

A regisztrációkor megadott e-mail címre értesítőt küldünk, miután átadtuk csomagod a szállítást végző cégnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan van kérdésed, akkor kérjük, hogy hívd a szállítást végző partner cégünk központi ügyfélszolgálati számát, vagy a BarkácsShop.hu webáruház ügyfélszolgálatát.

BarkácsShop.hu webáruház: +36 1 204-8994 (H-P: 8-17)

6. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?

Átvételkor feltétlenül vetess fel jegyzőkönyvet az esetről. Kérjük, hogy minket is értesíts a kapcsolat oldalon megtalálható elérhetőségünk valamelyikén, hogy mihamarabb orvosolni tudjuk a problémát. Amennyiben lehetséges kérjük, hogy e-mailt is írj az esetről, hogy legyen írásos nyoma a bejelentésednek.

IV. Fizetés

1. Hogyan tudok fizetni a termékekért?

Webáruházunkon keresztül előre fizethetsz bankkártyával vagy átutalással. Utánvétes fizetési mód választásakor a csomag átvételekor kell kiegyenlítened a rendelés összértékét készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál. Üzletünkben történő átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával.

2. Mennyire biztonságos a bankkártyás fizetés a barkacsshop.hu oldalán?

Az általad megadott bankkártya adatokat oldalunk nem tárolja, nem kezeli, és kártyás tranzakciót sem tudunk magunktól kezdeményezni. A bankkártya fizetés teljes folyamatát egy biztonságos banki alkalmazás vezérli. További információt a Biztonságos online fizetés oldalunkon talál.

3. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?

Az átutaláshoz szükséges adatok a következők:

Cég neve: VG-TRADE Kft.
Bankszámla szám: 11711003-21492453
Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesd fel a rendelésed számát!

V. Vélemények, reklamáció

1. Hová forduljak, ha észrevételem van a termék(ek)kel kapcsolatban?

Véleményed, észrevételed fontos a számunkra. A kapcsolat oldalon található e-mail címre, vagy az ott található űrlap kitöltésével küldhetsz nekünk elektronikus levelet, de hívhatod telefonos ügyfélszolgálatunkat is.

2. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?

Reklamációt a kapcsolat oldalon található e-mail címre, vagy az ott található űrlap kitöltésével küldhetsz nekünk. Illetékes kollégánk a lehető legrövidebb időn belül igyekszik megoldani az általad jelzett esetet. A panaszt - súlyosságától függően - adott határidő belül kivizsgáljuk. Súlyos panasz (hibás teljesítés, hibás termék, sérült áru, túlfizetés) esetén 1 munkanapon belül, egyéb esetben 2 munkanapon belül válaszolunk.

3. Milyen garancia érvényes a BarkácsShop.hu termékeire?

A BarkácsShop.hu-n keresztül értékesített termékekre a gyártó által vállalt garanciális idő érvényes. Ez termékenként más és más lehet. Részletekért érdeklődj ügyfélszolgálatunknál.

4. Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni?

Internetes vásárlás esetén bizonyos feltételek teljesülése esetén elállhatsz a vásárlástól. A törvényi előírás szerint ezen szándékodat a csomag átvételétől számított 14 naptári napon belül jelezned kell felénk. Az elállással kapcsolatos részletesebb információkért keresd fel a Vásárlási feltételek Elállás fejezetét.