Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és Fizetés

Személyes átvétel

  • Vedd át rendelésed budapesti üzletünkben. 
Hétfő: 8:00–17:00
Kedd: 8:00–17:00
Szerda: 8:00–17:00
Csütörtök: 8:00–17:00
Péntek: 8:00–17:00
Szombat: 9:00–12:00
Vasárnap: Zárva

 

Házhozszállítás

Rendelés leadásakor lehetőség van GLS futárszolgálattal házhoz szállítást kérni. A kiszállítás bruttó 30.000.- Ft felett ingyenes! 
(kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "Extra szolgáltatások" díjzónába tartozik)

A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Szállítási alapdíjtáblázat*:

Minimum Maximum Szállítás
- 29999 Ft 1690 Ft
30000 Ft - INGYENES**

*A szállítási alapdíj 1 csomagra vonatkozik. Amennyiben a rendelés egyben szállítása nem megoldható az alapdíj csomagonként kerül felszámításra.
**Az ingyenes szállítás 1 csomagra vonatkozik. Amennyiben a rendelés egyben szállítása nem megoldható akkor csak az első csomagra érvényes az ingyenes szállítási költség.

Extra szolgáltatások díja***: 

Speciális kezelésű túlméretes csomagok (2 méternél nagyobb termékek) szállítási díja 5990 Ft
Utánvét kezelési díja + 350 Ft

***Az extra szolgáltatások díja az alap szállítási díjon felül kerül felszámításra.

Szállítás menete

  1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 5 munkanapon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
  2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, hogy rendelésed összekészítését/beszerzését elkezdtük.
  3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát.
  4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni.

Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?

Ha az első kézbesítés sikertelen, úgy az futárszolgálat felveszi a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagod. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, azt visszaszállítják nekünk.

Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesítünk) 48 órán belül sem kapod meg a rendelésed, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

Néhány hasznos tanács

Figyelj arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot(*lehetőség szerint mobilt az sms értesítés miatt*) pontosan add meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében! Szállítási címnek olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodsz vagy valaki aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a "szállítási cím" mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet. Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Irányítószám, város, utcanév, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van).

Külföldi megrendelés**

Határon túli megrendelés esetén módunkban áll 0% Áfás számlát kiállítani, amennyiben a vásárló rendelkezik közösségi adószámmal és igazolja, hogy más EU tagországba szállítja ki a vásárolt termékeket.
Szállítás a következő országokba: Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horváthország, Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária,

  < 2 kg < 3 kg < 5 kg < 10 kg < 15 kg < 20 kg < 25 kg < 30 kg
Szállítási díj 5250 Ft 5500 Ft 5800 Ft 6000 Ft 7000 Ft 7900 Ft 8800 Ft 9700 Ft

 

GLS FUTÁRSZOLGÁLAT

  • Telefonszám: +36 1 802 0265 (7-20 óra között), +36 29 886 670 (7-18 óra között)
  • Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)

 

Hogyan fizethetem ki a rendelésemet? 

  1. Utánvétes fizetés esetén a csomag díját (termékek ára, szállítási díj) átvételkor fizeti készpénzben vagy bankkártyával a futárnak.
  2. Banki előre utalás esetén a fizetendő összeget előre át kell utalni a Budapest Banknál vezetett számlaszámunkra. 
  • Utaláshoz szükséges adatok:
    • Cég neve: VG-TRADE Kft..
    • Bankszámla szám: 10102093-30562003-00000001
    • Megjegyzésbe a díjbekérő sorszámát vagy a rendelés számát kérjük feltüntetni!!
  1. SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
    Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatás portfolióval.
    Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon.

    A SimplePay Online Fizetési Rendszer szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket.
    A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással.

    A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget. Az internetes áruház a kártya és a mögötte álló számla adataiba betekintést nem nyerhet, arról információt nem kap.

    További részletek: https://simplepay.hu/

  2. Személyes átvétel esetén üzletünkben készpénzzel vagy bankkártyával.